You will be redirected back to your article in seconds

Errata

A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

More Film

  • Japan Box Office: ‘It’ Climbs to

    Japan Box Office: ‘It’ Climbs to Number One in Third Weekend

    A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

  • 1949: The famous children's author Enid

    'Paddington' Team Takes on Enid Blyton Classic 'Magic Faraway Tree'

    A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

  • 'Golden Dawn Girls' Review: A Grim,

    IDFA Film Review: 'Golden Dawn Girls'

    A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

  • IDFA: Profile of IDFA’s Bertha Fund

    IDFA: The Bertha Fund At 20 – ‘Bringing In New Voices, Other Stories’

    A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

  • Justice League

    Korea Box Office: 'Justice League' on Top as Foreign Films Dominate

    A story on Australian pay TV (Variety, Sept. 4-10) incorrectly implied that Optus Vision was involved in a reported plan to replace XYZ/Galaxy music channel Red. Story should have stated that Red will be replaced by Channel V, drawing on Rupert Murdoch’s Hong Kong-based Star TV channels.

More From Our Brands

Access exclusive content